søndag den 10. april 2011

testing testing

og så lige testing igen

2 kommentarer:

  1. Test og test - Er du i Australien??????
    Kan du så fortælle - har vente at høre fra dig SÅ længe!!

    SvarSlet
  2. Ups, troede jeg kunne gå lidt hemmelig beta med bloggen først... men selvfølgelig er den knyttet til min mail som er knyttet til mine kommentarer...
    Endnu mere ups at jeg ikke har blog’et fordi jeg ikke rigtigt har fået luftet løbeskoene.... Jeg ved jo godt at det ikke kun er det det handler om med de blogs jeg selv læser... Undskyld!

    Ja vi er i Aus... Det er absolut en god ting for alle (især fagligt (mig, virkelig god sparring, lækkert!), sprogligt (mest for ungerne og i mindre grad manden), kulturelt (vi har alle godt af at se at den Danske måde ikke er den eneste og måske ikke en gang altid den bedste) og D-vitaminmæssigt). Jeg vil skrive lidt om rejsen, Melbourne, det virkelige gæstfrie folk og (forhåbenligt) løb her snart :-).

    Som du ser er jeg ved at tage skridtet over til en rigtig blog... Det føles lidt voldsomt for min jyske sjæl, men er forbløffende nemt at få til at fungere. Tak for sparket :-D.

    SvarSlet