søndag den 10. april 2011

fra motionsløb.dk: 15/8/10

Jeg har brugt alt for meget tid de sidste uger på at læse andres løbeblogs… Når jeg nu ikke kan løbe langt endnu, kan jeg i det mindste holde fast i fornemmelsen lidt på nettet. Og nu er det så pay back time! Læs ... eller lad være :).
Lidt om mit løbe jeg:
Jeg er startet fra et godt stykke under nulpunktet midt i april i år. Med 10 kg overvægt og en latterlig kondi… eller måske var den nærmere tragisk den gang. Motivationen var at kunne løbe 5 km til DHL løbet d.19/8 og det tegner alt på at jeg kommer til! På trods af små begynderfejl som:
At løbe for hurtigt og langt til mit første motionsløb, selv om jeg havde besluttet at jeg kun ville løbe i to gange 10 minutter og gå for resten.
Pris: En uges pause før mine knæ holdt op med at gøre ondt når jeg vågnede om morgenen.
 At snøre min ene sko for stramt.
Pris: et trænings pas og en rigtigt interessant aften som I kan finde udførligt beskrevet på motionsløb.dk.
 At gå barfodet i egen have… det skulle jo være så sundt for foden.
Pris: Et stk. inficeret hvepse stik og 6 dages løbe pause som lige er slut.
Alt dette har betydet at jeg har måttet gå langsommere frem end jeg havde tænkt mig, og at jeg flere gange har oplevet at min form var lidt ringere end sidste gang jeg løb. Alligevel er løb noget af det mest bekræftende jeg nogen sinde har foretaget mig.
Det gør mig glad.
Det gør mig en lille smule stærkere hver dag.
Det gør mig stolt af mig selv… sku!
Og nu glæder jeg mig til at løbe de 5 km sammen med mine kollegaer på torsdag og til at fortælle om resultatet her.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar