tirsdag den 12. april 2011

fra Motionsløb.dk: 4/1/11: Det er sådan lidt underligt


De sidste løbeture har jeg tænkt en del over hvad jeg nu skulle huske at skrive på bloggen når jeg kom hjem. Om træer klædt i rim og sne. Om kuldefremkaldt nældefeber (på hele forsiden, jeg var ved at blive vandvittig). Blå blå himmel, som jeg først rigtigt kunne nyde efter 5 km’s løb. Luntetrav på glatte stier. Men det bliver mest til oversprings handlinger.
Jeg har ellers godt nyt. Mine knæ har det ganske udmærket efter de 4 ugers totale løbestop (ingen torne uden roser altså). Efter et par ”et pas” uger er jeg oppe på 3 ugentlige ture igen. Vi har fået lejet huset ud. Jeg har ædt mig igennem den mørke måned og ud i det nye år.
Sidste uge blev det til 16km løb sammenlagt. Jeg satser på at lande på det samme denne uge svarende til uge 5 i mit halvmaraton program. Der skal jeg nok blive her et par uger endnu for at komme op på det niveau jeg forlod oktober med.
Og så går det ellers fremad (hvis altså noget af al den is kunne forsvinde).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar