tirsdag den 12. april 2011

fra Motionsløb.dk: 30/8/10: Blødebakker i horisonten


Denne gang kom jeg ud før aftensmaden, så i stedet for flagermus var det svaler og mursejlere som nuppede fluer og myg omkring skuldrene på mig.
Weekenden har budt på megen familie jeg ikke har set længe, mange store bjørneknus, fri bar og lidt dans (fordi jeg ikke kunne lade være). Mit ribben fik altså ikke helt den ro jeg (optimistisk) havde håbet på. Alligevel kunne jeg ikke mærke noget til det før efter 4 km, og rigtigt ondt gjorde det aldrig. Fartmæssigt tog jeg det med ro (igen) 6,5 km på 50 minutter. Jeg vil gerne komme igennem et par nætter, uden at vågne hver gang jeg vender mig, før jeg udfordrer ventilationsdelen af mit kredsløb.
Det var altså igen lunten ud af lige vej, uden musik i ørene og med opmærksomheden rettet på ikke at blive forpustet. Jeg kom forbi det kryds, hvor jeg snart skal dreje til venstre. På lørdag vil jeg tage en cirkel rundt og komme over nogle bløde stigninger i stedet for frem og tilbage ad lige cykelsti. Det kommer til at give lidt for mange km (ca. 8,5), hvis jeg løber hele vejen, så jeg skal til at beslutte mig til, om jeg vil gå midtvejs, eller løbe de 55 minutter i streg og gå resten som nedvarmning. Under alle omstændigheder skal jeg løbe op af bakkerne, hvis de skal hjælpe på min kondition.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar