tirsdag den 12. april 2011

fra Motionsløb.dk: 17/10/10: km inter-hvadfornoget


Jeg havde skaffet mig plads til et lille efter middags pusterum. Løbetøjet kom på og jeg smuttede ned mod havnefronten hvor jeg havde spottet nogle stier som kunne løbes på. Det var der godt nok også. Men hold da fast hvor er bilos ubehageligt at få ned i lungerne når man løber til! AVDR, det brændte i halsen. Jeg kunne mærke mine knæ igen, og bare for at sætte trumf på rumsterede min frokost ubehageligt i min mave. Rigtigt ubehageligt faktisk. Så det blev til 3 halvhjertede intervaller før næsen blev vendt hjem… mest gående for bedre at kunne holde styr på maven. Surt! 5 km blev det til, men ikke rigtigt som kvalitets træning.
Pyt. På mandag er der en ny uge. Alt efter hvordan mine knæ har det tager jeg uge 6 om eller en pause før jeg tager uge 6 igen. Jeg er ikke helt tilfreds med det knæ bøvl. Nu er jeg lige blevet normalvægtig (ifølge mit BMI), så jeg burde vel bøvle mindre og ikke mere med knæene nu.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar