mandag den 29. august 2011

Nå hvordan går det så med det der løben


Skide godt faktisk!

Jeg har haft de 5 ugentlige løbepas og den langsomme langtur oppe til revision.

Det er sikkert ganske forskrækkeligt, men: 

Jeg vil hellere løbe en gang intervaller, en tempotur og en længere tur i det tempo jeg stræber efter at kunne tage min ½ maraton i.  

Det giver en del færre km på en uge (-10 i denne uge), men til gengæld mere fart på turene. Pt kan jeg uden problemer tage 16 km med 6:30 min/km.
Der er 6 uger til løbet, så jeg kan nøjes med at lægge 1 km til pr uge og stadigt have en uge i mente til uforudsete forhindringer.

Jeg nyder virkelig at løbe lidt til.


 Selv om jeg bliver en anelse rød i bæret. Her efter 15 km med 6:30 min/km.


De 16 km fik mig forbi Coberg lake og op langs Merri Creek

… WOW…

Der kommer jeg igen!

Jeg tog så slet ingen billeder, fordi jeg var så optaget af min km tid.

Nogen gange kan jeg godt undre mig lidt over, hvordan jeg prioriterer.

Jeg prøvede at lokke familien med på gåtur langs creeken om søndagen, men vi endte i Sasafras og købte god te.

1,15 kg i alt (mandel, earl grey, lakris og mørk chokolade).

Så nu kan jeg kende mig selv igen.

Udsigt fra Dandenongbjergene. Søen hedder Silvan (nix det er ikke en vits).

Jeg er vild med træbregnerne. Og de tårnhøje mountain ash.

Vi kom forbi den nationale rhododendron park... lidt for tidligt på året måske
Nogen burde tage en snak om proportioner med denne magnolie.


Enkelte Rhododendron var dog i blomst 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar