torsdag den 12. april 2012

skulderklap

Det giver altid selvtilliden et lille boost, når man forlader en arbejdsplads.

Der er nogen som laver kage, nogen har samlet ind til en farvelgave, nogen steder får man en fin skriftlig anbefaling og alle folk klapper en på skuldrene mens de siger noget pænt.

Som:

"You have a highly evolved soul"

Og så står jeg der i min ambivalens, og kan slet ikke være nærværende i det.

Mest fordi jeg ikke rigtigt fatter, at jeg skal rejse.

Så hvorfor al den ståhej, vi ses jo også i næste uge.

Men det gør vi jo faktisk ikke (ret meget i hvertfald, flyet letter på tirsdag og jeg kommer ikke lige forbi til kaffe i næste måned).

Men skidte-pyt se den fine løbetrøje jeg fik!

4 kommentarer:

  1. hvor ser du godt ud med hat! Helt utrolig klædeligt!

    SvarSlet
  2. Um, synes også det gør noget godt for mit hår.

    SvarSlet
  3. Jeg ka' altså ikke se nogen løbetrøjer.....
    God vind hjem - håber ikke overgangen bliver for traumatisk!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er den poloting med Melbourne Uni logo jeg har betrukken mine deller med.
      Der skal nok komme et bedre billede når jeg får løbet noget officielt med den.

      Slet