onsdag den 25. april 2012

Apropos hårde hvidevare samtaler


Lever stadig.
Der var bare noget med noget mug, maling og gulvtæppe.
Og så er der noget med en familiefest om en god uge og at man skal passe på med hvad man ønsker sig.

Her skulle der, i stedet for det typiske gamle melbourne hus, være et billede af vores døde opvaskemaskine/subsidiært et billede af den nye, mens vi kæmpede med at montere den (inklusiv et stk. Flyvende brækjern).

Men vores kamera er blevet lidt væk.

Altså den lå ved vaskemaskinen lige efter vi var kommet hjem.
Jeg har en klar erindring om, at tænke at der skulle den da ikke ligge.

Så flyttede jeg den vist et rigtigt smart sted hen…

Er jetlag og stress ikke herligt?
Længe efter det burde være overstået kan man nyde frugterne.

2 kommentarer:

  1. Jeg prøver igen!
    Jetlag er dødsygt.. Jeg kender godt det med at man finder et rigtigt godt sted.. og så finder man det aldrig igen - eller i hvert fald kun ved et tilfælde!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jubii den virker!
      Jeg har tænkt lidt på om grunden til kommentarbøvlet kan være at Google flyttede min blog til .com.au. Måske hjælper det at mine indlæg igen kommer fra en dansk IP-adresse?

      men så var det at jeg kun med meget bøvl selv kunne få lov til at svare :-(

      Selvfølgelig falder vi over kameraret igen.
      Gerne inden vi holder datterens 1 års forsinkede familiekonfirmationsfest.
      Hvis jeg skal være ærlig kan jeg lave sådan nogle stunts helt uden at pille ved indstillingen af mit indre ur. Vi finder altid tingene igen. Bare ikke lige når vi har brug for dem.

      Slet