onsdag den 8. februar 2012

Løb flue, Løb. Men hvornår?


2012 er ubetinget mere flue end det er løb.

Rigtig meget og rigtigt mange fluer faktisk.

45120 for at være eksakt + det løse vedligehold af linierne.


I januar blev det til samfulde 20 meter i løb. Jeg kunne ikke nære mig for at løbe lidt op af en klippesti i Grampians nationalparken.
Men ellers er de meget få fritimer gået med at dele lidt af det meget, der er at se i Victoria med min familie, inkl. min mor som var her fra d. 6. til d. 30. januar. 

Februar bliver også fluefyldt. Jeg har noget mere på min jobtallerken, end jeg fysisk kan nå at spise, inden vi vender næsen hjem ad i slutningen af april.

Jeg ved godt at løb er noget man tager sig tid til.
Men når jeg kommer hjem på et mere eller mindre vilkårligt tidspunkt mellem kl 19 og 04, så orker jeg ikke at proppe løb ind i de 24 timer døgnet trods alt består af ligegyldig hvor hårdt jeg ellers prioriterer, der skal jo også lige være en bid tilbage til unger og mand.

Målet for denne måned er en beskeden løbetur om ugen (fordi jeg bare ER sådan en som løber… slut prut). Så må min cykeltur til og, hvis det stadig er lyst, fra Uni tælle for resten. 

Som det ser ud pt bliver jeg lønløs til maj. Der må jeg vel have mulighed for at tage revanche?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar