onsdag den 31. oktober 2012

Godt muslingespisnings råd


Når du sidder på en fin fiskerestaurant og får muslingesuppe skal du ikke tænke på hvordan søstjerner får lukkemusklen på muslinger til at give op og slippe.

Når du tænker på søstjerners åbnefif med en blåmusling på vej ind i dit eget gab, skal du ikke visualisere det.

Når billedet af søstjernens søgende, udkrængede og sekrerende mave har ramt din indre nethinde, skal du ikke dele det med selskabet!

Det sidste magtede jeg faktisk i aftes.
Måske når jeg alligevel at blive rigtig voksen inden jeg fylder 40 om et år?

2 kommentarer:

  1. Hej Flue i løb.

    Mit navn er Mark Pedersen, fra Mediebureauet Firkløver.

    Jeg vil meget gerne stille nogle sprs. ang. din blog.

    Jeg håber du vil skrive til mig og høre nærmere.

    Mvh.
    Mark Pedersen
    Markedføringsansvarlig|Mediebureauet Firkløver
    E-mail: mark.pedersen@mb4k.dk
    Web: http://mb4k.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mark
      Hvis du har nogle spørgsmål til min blog, må du endelig stille dem. Som alle andre synes jeg det er flatterende når nogen interessere sig for det jeg laver.

      I mellemtiden har jeg været på google, som jo er min ven, og også et sving forbi din hjemmeside.

      Det forekommer mig sandsynligt at du gerne vil have mig til at linke til nogen af de firmaer som betaler dig for at få deres hjemmeside højt op på listen over søgemaskiners svar på bestemte søgeord.

      Er det korrekt?

      Nu bruger jeg google en del. Både som privatperson og i embedsmedfør. Jeg er ret glad for den måde søgemaskiner bruger internetbrugernes fællesviden til at finde skæghårene i alt det snot som ligger på nettet. Der er det totalt smukke ved netværk, at selv om enkelte af noderne i det kan skyde gevaldig forbi, så er gennemsnittet faktisk gevaldigt træfsikkert, især når netværket er stort.

      Jeg kan dog kun stole på netværket hvis det ikke i nævneværdig grad er korrupt. Hvis folk i flæng linker til hjemmesider pga andre motiver end interesse, falder brugsværdien af netværket markant.

      Så nu er mit spørgsmål til dig Mark.
      Hvad har du tænkt dig at tilbyde mig i kompensation for at google ikke længere er min, men mere din ven?

      Slet