tirsdag den 12. april 2011

fra Motionsløb.dk: 21/9/10: blå søndagsseptember


Høj blå søndagsseptemberhimmel! Jeg gik hjemme og glædede mig over efteråret, som betyder at løb kl 13-14 ikke nødvendigvis er en helvedestur. Knæet var tavst lørdag, så jeg tog ud på min 8,5 km rute. Med kasket til skygge for solen. Hold da fast det var varmt! Jeg måtte stoppe kasketten i løbebæltet så vinden kunne tørre mit gennemblødte hår. Op af bakken gik det uden problemer. Men da det gik ned igen efter 6½ km sagde knæene ”nej”. Jeg måtte gå ned i græsrabatten. Nu var det pludseligt koldt i vinden. Jeg løb lidt da det gik lige ud igen, men stille og roligt. Jeg skal altså ikke ud på intervaller eller bakkeløb igen før efter smukløbet, og muligvis en uge med kun to løbepas.
I aftes kom jeg med til fortræning/rute fremvisning. Ruten er mere flad end til kvindeløbet og DHL, men der er alligevel en del mere bakke end på min flade cykelsti Smile. Farten var også lidt højere, end jeg normalt sætter den selv, og jeg fik let kvalme igen. Jeg håber virkeligt, at jeg kan træne mig fra at få kvalme, så snart jeg løber en lille smule til. Alt i alt er jeg godt tilfreds med at skulle nøjes med 5 km på søndag. Der mangler bare et 5 km ultrafladt løbepas på torsdag, bagefter får knæene ro til på søndag. Og så… fremad mod nye horisonter Smile

Ingen kommentarer:

Send en kommentar