tirsdag den 12. april 2011

Fra Motionsløb.dk: 16/8/10

Er jeg den eneste som syndes at det at have et løbeprojekt er lidt som en forelskelse? En lykkelig en af slagsen hvor ens følelser er gengældt.
Selvfølgelig er der dage, hvor det ikke er det første, jeg tænker på, når jeg slår øjnene op… løb og jeg har trods alt kendt hinanden i 4 måneder nu.
Selvfølgelig er der nogen gange, hvor løb er træls. Især den første km hvor vi lige skal føle hinanden på tænderne, inden vi kan give os hen. Eller efter en lille skadespause hvor vi lige skal bekræfte hinanden i at, jo det er det her vi vil, før det hele kører som smurt igen.
Alligevel er de dage hvor vi ses meget bedre end de andre. Jeg kan side på jobbet, og næsten blive nød til at gå tidligt hjem, fordi det er sådan en dag.
Vi har ikke travlt løb og jeg, easy does it… eller som vi siger hvor jeg er født: De’ haster æ mer’ end de’ jawer.  Vi har det meste af et liv at opleve sammen, jeg regner med at blive 80-100 år så jeg er ikke ½ vejs… endnu. Vi tager de 5 km på torsdag og 10 km til smukløbet i Århus, måske bliver jeg nød til at bruge min ven gang lidt der, vi får se.  Og til næste år 21km regner vi med…. Men stille og roligt... vi har al den tid vi behøver.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar